Inte lång nu!

Hej bloggen. Idag vaknade jag för att tjutsa Stella för att det är -22,5 här. Sedan det kunde jag inte somna om igen så jag har varit duktigt med att städa och fixa hemma.
Igår kväll blev vi bjudna på världens godaste semlor. Jag sparade min "mitten" tills idag för att det är det godaste och jag ville njuta av den på morgonen med ett kopp te och framför elden.
Det är jätte konstigt att det är jätte kalt men för min största överraskning är solen ut och värmer min skin då jag sitter och skriver. Jag ska nu göra mig klart för att sen åka och hämta mamma för att vi ska och köpa lite vård produkter. Jag har ganska mycket att göra så nu ska jag upp och hoppa.
Jag lovar att skriva mera idag, men nu säger jag Ha en underbart dag idag:)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiin blogg

2012-02-05 @ 12:54:51
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0