What?

Hej, jag har inte nå bra dag idag:( Jag var arg på allt och på alla och jag vet inte varför. Jag vaknade bra och hade en super trevligt morgon men sen så hände det något och jag blev ledsen att ingenting fungerar fast man gör sitt bästa.
Jag trodde att Grekland hade enormt byråkrati men Sverige är inte lång ifrån det! Jag har skickat papper efter papper som säger exakt samma sak och jag behöver skicka mera papper som kommer att säga exakt samma sak igen! Igår så fick jag en svar som jag har väntat nu i många år! Äntligen kan jag andas lugn för ett tag förstås till det det kommer det nya problemet.
Jag ska bara säga det och nu ska jag till mamma och äta middag. Min otroligt älskade snälla mamma:)
Lite ego bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0