12.01.2012

Jag måste säga att det kändes verkligen konstigt att skriva 2012. Är det så att vi kan vara död i år? Är det bara slut på kunskapen eller är det misstolkat info som var lite omöjligt att tolka. Jag har set alldeles för många filmer det sista tiden så mitt hjärna skickar konstiga signaler om att vi ska leva eller dö. Jag tänker på att om vi ska leva skulle det vara det vanliga med att fortsätta med livet som man har planerat, men om det ska vara slutet för oss så vill jag göra vissa saker före jag dör.

Jag vill leva! Jag vill leva som jag har drömt om. Vad säger ni?
Det har varit många bloggare som har pratat om det men alla vi säger en och samma sak, hur ska man få lite trovärdigt information om just det. Det fins alldeles för många fanatiker där ute så man vet inte vem ska man lyssna till!
Jag ska inte tråka ut er med mina tankar men imorgon ska jag ta upp samtalet om att snacka lite om saker som jag har funderat nu ett tag. Sov så gott nu och vi hörs imorgon.
XXXXOOOOOXXXXXOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0