Andra dagen

det är andra dagen i rad som jag kan inte somna. Ikväll somnade jag kl 06.00till 07.00 och det var det! Jag förstår inte riktigt, varför händer detta.
Eller kanske vet jag men jag vill inte riktigt tro att det är så och jag vill inte att det ska vara så.
Vad jag tror är att jag kan inte sluta tänka om vad jag ska göra och hur jag ska göra så det låter mig inte att somna och det är just det som få mig att vrida och vända i sängen. Det är en jätte viktigt beslut får mig.
Jag vill inte fatta en så viktigt beslut baserad på någon annans värdering eller önskemål. Den beslutet jag fattar kommer jag att följa och jag ska inte tänka på någon annan än mig. När jag säger mig så är det mig och Stella. Hon står vid min sida vad än jag väljer och hon vet alla möjligheter och kommer med vad än jag väljer.
Säkert många som undrar varför ska det vara så svårt att bestämma sig? Ja, det är för att jag har aldrig för tänk på detta set: bara vad jag vill. Jag har alltid tagit i omtanke alla de omkring mig: vad de vill, vad de tror, hur de ser det för de, hur jag presenterar mig, eller mina nära och kära och m.m.

Jag måste lära mig att ta bort ångest känslorna och att helt ta bort allt det som folk har planterad i mig. Det är just det som är svårast och jag vet inte hur man gör det!
Nu vet ni hur det går......mad andra ord ingen bra!
Det kanske tar resten av mitt liv och jag kommer att sitta här för alltid och gråta själv på kvällarna och tycka synd om mig, och en vackert dag kommer jag att dö själv och fortfarande undra: Varför?




Det är exakt som jag känner, tungt........... storm i mitt hjärta och hjärna!

Kommentarer
Postat av: professional resumes

This article consider unusual materials and facts. People should read it.

2012-01-25 @ 09:39:57
URL: http://perfectresume.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0