Drift<3

Hur ska man vara lugn när jag har så fina dagar. Vi vaknade lite tidigare än vanligt och lagade frukost. Vi hade en lång och trevligt frukost. Vi skulle ha haft gäster men nu ska vi inte det. Hahaha vi tänkte att vi hade inte riktigt med tid för det så vi skylla samlas för att dricka kafé och äta gött hos mamma mot kvällen. Det blev bra så för att vi var alla samtidigt klara och träffades lyckliga och mätta hos mammsen :)
Nu sitter jag framför teven och ser Drift från Japan. Jag älskar att se på det och jag skulle verkligen en dag om jag har tid och möjlighet lära mig det och tävla. Jag kan absolut se mig som en drift förare och tävlande i Japan mot de bästa!
Det skulle vara en dröm som har gott i uppfyllelse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0