Hej bloggen:)

Idag är det torsdag och jag är på väg till jobbet. Jag är verkligen ledsen att jag har inte uppdaterad dessa dagar men jag hade inte så stor lust att skriva tråkiga saker som skulle beskriva att jag var hemma och saknade lusten att vara social. Det har snöat sen nyår och på något konstigt set så har det varit enormt mysigt.
Jag är lite deppigt för att jag har varit och spenderat mina pengar och tid för att utbilda mig med förhoppningarna om att få jobb men jag har inte bara inte fått jobb men jag börjar att förlora hoppet och då man förlorar hoppet kommer att hamna i djup depression. På sista kursen lärde jag mig att se till att människorna överlevda en krasch för inte förlora hoppet för att det är det sista man gör före man har gett upp. Efter det kommer döden. Lite dramatisk men det är vad verkligheten har på menyn.
Nu ska jag försöka samla ihop mig och ta och fila på godis för att göra folk glada med att det finns det de gillar mest bland havet av godis varje dag:)
Jag hoppas att ni få ett fantastisk dag. Vi hörs senare under dagen.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0