Hhmm……...

Hej bloggen. Jag har varit extremt duktigt och tagit bort julen nu. Det tog mig hela dagen igår men jag han ändå inte göra klart allt för att vi var bjudna hos mamma på middag och då gjorde jag allt som var kvar idag. Nu är mitt hem fint igen och jag älskar mitt hem då det luktar rent och ser som det gör just nu.
Jag fick hjälp förstås så det gick mycket snabbare än vad det brukade ta hittills. Jag fick hjälp ut av :
Ulla-la!!!! Hahahahaha, jag önskar det, eller hur Men min hjälp gjorde ett mycket bra jobb. Jag lagade fantastisk mat och sen en fantastisk kaka.
Nu ska jag i sängen för att jag ska börja den vanliga livet från imorgon och jag måste vara igång redan kl: 07.00, jag tror inte att det kommer att var a så välkomnat tidigt på morgonen….
Hör ni, sov så gott och vi hörs imorgon…..
Med en bild från Jul önskr jag er godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0