If you don´t understand my silence…….

Hej mina söta underbara läsare. Jag har haft jätte mycket att göra och jag har knappt suttit framför teven dem dagar som har got. Idag var det sista dagen som jag jobbade och jag är jätte glad för det men ledsen för att jag har inte alla dagar som jag kan jobba och tjäna pengar. Jag fixade håret idag efter jobbet och det blev jätte fint men jag kan inte vissa er det nu för att jag ser hemskt ut (i ansiktet).Det var super kalt idag -17 grader. Det kändes som om det var -40. Jag hade inte riktigt med tid att laga mat så vi åt hamburgare och dem var otroligt goda, det kan vara också för att det var ett tag nu då jag åt hamburgare.
Stella pluggar och jag söker jobb på nätet. Jag är ganska besviken för att det fins typ ingenting efter det jag är utbildat för.
Det fins ingenting bra på teve så jag ska göra min vanliga blogg runda.
Vad gör ni ikväll mina kära läsare?
En dag ska jag vara där och se soluppgången och solnedgången, det lovar jag mig!
Vet ni var det är?
Singapore Marina Bay hotel ♥
Mmmmmm in my heart♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0