Jobb

Idag har jag inte sovit mera än 3 timmar. Jag vaknade kl 05.45 och åkte till Råneå. kag jobbade och det gick jätte bra. Jag var inte så trött men då jag kom hem så kändes det ordentligt hur mina ögon blev tunga så jag kramade kudden för en timme eller nåt. Vi åt middag hos mamma och det enormt gott. Jag älskar då hon experimenterar, då blir det jätte spännande och samtidigt jätte gott. Vi är i sängen med Stella och hon envisas att spela Wordfeud men kl är 01.00 och jag vill sova för att jag ska jobba och hon ska till skolan..... Men det är tufft att vara mamma till en sånt tonåring: jag vill, jag vill !
Det finns många som känner igen det eller hur:-)

Sov så gott gott folk<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0