Latmask:)

HAhhahah vet ni vad som hände idag?……… vi försov oss, det är första gången på jag vet inte hur länge som helst. Jag kunde inte förklara det fenomenen för att min telefon har aldrig reagerat som det gjorde idag. Det var tyst! Hahahah nää ni förstår vad jag menar eller hur. Efter det så har vi varit jag och Stella framför teven och sett filmer. Den första var kas och vi ska se den andra nu. Vi var och köpte mat åt oss latmaskar och nu ska vi fortsätta att vara lata framför teven.
Stella upptäckte just nu att jag inlever mig i det jag skriver så jag reagerar med hela ansikten och kroppen då jag skriver. Hon sa jag ser då du skriver roliga saker och då du skriver tråkiga. Hahah hon höll på att dö av skratt medan jag skrev. Det måste ha varit extrem roligt.
Jag visste det då jag tittade och tränade gymnastik men jag visste inte att jag höll på att göra det då jag skrev i bloggen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0