Lördag<3

Lördag, lördag. Jag vaknade i lite stress för att jag ville sova lite till och lite till ja ni förstår då blev det jätte mycket lite till. Tvättade håret men hann inte sminka mig och inte heller fick jag nå frukost för att jag skulle hämta syran för att vi skulle på ljus party. Jag beställde några saker och vi fikade och stämningen var mysigt. Jag lämnade syran och hämtade Nixan så nu är jag hemma och lagar mat för oss tre.

Lördag...... jag vill sitta hemma framför teven och mysa men Stella. Vi ska se New Years eve! Jag hörde att det ska vara bra så jag hoppas att jag klarar mig idag med det.
Jag skulle vilja gå ut men jag tycker att det är super tråkigt att gå ut här och se varje gång samma människor om och om igen. Ni vet hur mycket skit man snackar i en liten skit håla som detta!
Ha en trevligt Lördag alla ni underbara<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0