TV

Gissa vad jag gör;
Jag ser på teve! Yeah! Vad ska man göra i den tråkiga stan?
Ingenting! jag måste göra något medan jag funderar över mitt liv!
Jag har kanske fixad något men detta kommer jag att behålla för mig för nu. Idag fick jag veta vad en specifik människa tänkte om mig och framtiden så nu ska jag planera lite bredare än vad jag hade tänkt hittills.

Vad ska jag göra….. jag lyssnar jag tar emot och jag smälter informationen sen levererar jag.
Denna person firade sin födelsedag och samtidigt med det så hjälpte mig med att ta en beslut åt mig, så nu slipper jag att tänka om det också. Jag hade ganska svårt just för detta beslut men nu är det klart.
Nu ska jag ta och avsluta min glas vin och sedan är det sängen som väntar! Jag ska verkligen försöka att sova tidigare för att jag måste vända dagarna förre jag ska och jobba den 25 kl 06.00 lång härifrån. Det betyder att jag måste vakna varje dag kl 04.30:( OMG Jag vet inte alls om jag klarar det de första dagarna!

Kommentarer
Postat av: writing services

Watching TV is very unuseful for people. Media try to impose a view to spectators.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0