Lördag<3

God morgon alla vakna barn:-) Lördag idag och jag vaknade med en stort Smile på mina läppar. Vem är lyckligt om den få jobba på en lördag? Jag!!! Jag älskar mitt liv/jobb. Jag kunde ha varit och festat idag och redan igår men jag är så lyckligt att jag har jobb och jobbar att mina ord räcker inte.
Igår dagen var fantastisk och kag möte många underbara människor så jag kunde inte sluta skratta och smila hela vägen hem. Jag var och åt på ett nytt plats igår och de hade fantastiska pilgrimsmuslor som jag älskar men de här var super goda. Jag skulle inte ha varit så sent uppe men man är nyfiken på starten på Olympiska spelet. Jag såg en liten del och sen så slocknade jag framför tven.
Nu ska kag till min älskade jobb så jag kan önska er en fantastisk fortsättning på Lördagen alla underbara. Jag har faktisk en överaskning men den få ni höra lite senare.
Tyvärr så kan jag inte vara på PDOL inte ens idag efter jobbet för att det fanns inga biljetter som går på eftermiddag. Jag har kollat upp det och blev besviken då jag sågat sista flyget är kl 08.30???!!'
Jag skulle vilja vara hemma nu ikväll men så lyckades jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0