Som det är!

Vaknade tidigt och sen dess har jag försökt att boka en resa från här till bara någonstans och jag tror att jag äntligen har lyckats. Jag KANSKE åker nu till veckan. Jag ska åka själv och det ska vara min första gången någonsin att göra det ensamt. Jag är så ledsen och jag behöver tid för mig och ingen annan än mig. Jag ville åka till min älskling( min Stella) men som det ska vara typiskt mig så finns det inte resor till de just då jag vill. Jag tror att jag tar min puck och pack och åker ensamt bara för att sola, äta gott och njuta av de tre dagar ledighet.
Varför inte eller hur? Jag ska nu bestämma mig och boka mina biljetter så att jag ska vara redo då det verkligen kommer till det.
Nu ska jag försöka att sola mellan regndropparna. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0