Stella

Hej alla underbara läsare. Jag är då den lyckligaste människa idag för att Stella är här och jag mår bra just nu. Hon kom tidigt på morgonen och vi åkte hem och sov ett tag. Sen då vi vaknade var det lite"eftermiddag" så vi gjorde oss klara och for ute för att äta. Jag ska presentera den godaste hamburgare till Stella. Vi var lite tidigt ute så vi kam tillbaka ill lägenheten för att vänta. Jag gjorde det med ett glas rött och Stella med dem godaste jordgubbarna som finns.
Nu blev det dags att stella sig i kö för dem godaste hamburgare så jag måste bara säga Ha det:)
Nu ska vi vi gå men varför jag inte bloggar oftare är för att jag har fortfarande problem att gå in genom min telefon så jag måste blogga genom min data som tar evigheter.
Ha en fantastisk dag mina vänner och jag lovar att så fort jag har kommit hem så kommer jag att blogga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0