Yoga

♦Var ska man börja?? Idag har det inte varit min dag. Jag började med att jag kunde inte sova pga att jag funderade mycket på det vi pratade med min kompis så att jag undrade hur det ska gå med mina framtida planer. Jag träffade min kusin och åt lunch med henne.
Det var jätte mysigt och vi satt ute fast det var inte så soligt men det var inte heller kalt så det var jätte trevligt.
Efter det så började diskutera vild och det slutade med att jag sa upp vänskapen med denna person.
Fattar inte att man kan säga ens sådana saker som vi sa till varandra, men, men gjort är gjort. Jag var så arg att jag drog till Yogan och svettades allt det onda så att jag kan somna nu.
Jag ska väldigt tidigt upp så jag måste önska er sov så gott och dröm sött alla underbara.
♥♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0