Härligt….

Idag var det en jätte fint dag. Jag sov tills jag vaknade och efter det så for jag på en gång och åt lunch med min kompis. Jag satt på en nytt restaurang som jag har inte varit där och som jag tyckte var jätte mysigt. Dem har glas tak och det började regna så det satt igång min drömvärld att börja snurra runt. Jag tog en sallad som var do die for! Sen så besökte jag en fantastisk affär som säljer de originella Macarons från Frankrike.
De är super dyra också så jag tog bara lite. Jag måste säga att det är platsen som man ska köpa dem från: Grev Turegatan 15
Det ska ni komma ihåg men varnar att det känns lite överklass att köpa och äta utan anledning. Bäst om man har en sådant så att det känns rätt till varför man ska betala så mycket för små runda kakor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0