Hemma!

Mina älskade mamma och dotter, äntligen kan man få krama de. Jag älskar dem så mycket. Det kändes lång den här gången, det kan bero också att jag behövde enormt mycket att få vara med dem och att få krama dem efter att vi förlorade min älskade mormor. Min familj är allt för mig och dem är min väg!


Jag har gjort jätte mycket idag och jag har nästan lika mycket imorgon. Jag ska
försöka i alla fall. Vi ska försöka att köpa lite kläder åt Stella för skolavslutningen sen så ska jag göra en liten sak som måste göras för jobbet.

Ikväll var vi hos mamma och vi åt middag där, det var otroligt gott och vi hade super gott dessert. Det är enormt roligt och trevligt att samlas hus mamma. Än en gång jag måste säga att det finns inte en till som min mamma. Det är bara en och det kommer att förbli så. Det är det mest fantastiska kvinna i världen!
Klockan är jätte mycket så jag ska försöka att villa lite före det är saga med en till hektiskt dag. Jag älskar faktiskt dem dagar för att man vet att man är på väg framåt. Då känner man sig levande.

Sov så gott mina underbara läsare<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0