Lång, lång tillbaka

Hur kan man bara dyka upp efter 10 år..... och allt är som om man har aldrig varit ifrån varandra.
Det som hände är att en kompis som jag har varit mycket med 10år tillbaka har hört av sig till mig och vi pratade idag som om det var igår vi sa hej då till varandra.
Det är hur fantastisk som hellst och det bevisar bara att dem bra kompisar förblir bra kompisar även om det är 10år emellan. Man känner det gamla underbara oskyldiga tiden. Jag blev lyrisk igen idag. Jag lyckas nu gå i två dagar och smila för mig själv.
Jag visste att bär man få den köping humöret ska man köpa då för att dagen efter är den borta. Jag försökte nyss men det är inte kvar tyvärr. Nu ska jag ta och besöka en bio känns det för. Jag ska sätta mig in och njuta ut av mina sista timmars ledighet. Jag uppskatar verkligen att man är ledigt fast jag älskar mitt jobb. Man hinner landa lite före man hamnat i extas igen ut av jobbet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0