Midsommar

God morning mina damer och herrar, eller kanske godeftermiddag med tanke att kl är 13.30:-)
Jag hade roligt midsommar men ensamt en. Det är inte roligt att vilja jobba men bara sitta och vänta helt förberett. Jag mådde jätte dåligt för att då jag var uppe i norr fick jätte mycket pollen och då jag kom här trodde jag att jag kunde knappt överleva kvällen. Jag kunde inte andas och kände mig jätte sjuk. På kvällen besökte jag en apotek så nu mår jag lite bättre.
Jag gick ut med min äldsta kusin och hennes man och han firade sin födelsedag. Det blev jätte roligt och vi hade jätte kull fast det kändes lite tråkig att hela Stockholm var stängt och vi kunde välja bland 2 öppna ställen. Det är hemsk tycker jag.
Nu försökte jag köpa mig frukost och det gick åt skogen för att allt är tomt fast det finns öppna ställen. Det ända som dem har är kaffe:-)
Ja, då blev det en dubbelt espresso förstås. Jag ska göra mig redo och åka till Arlanda för att ta och äta där tycker jag.
Till er som ska vara lediga önskar jag er en fantastisk fortsatt midsommarafton:-)
Gör allt detta ni vill göra det och ångra inte det<3

 


Kommentarer
Postat av: hemligbeundrare

Gillar verkligen din blogg! och du är otroligt snygg måste jag säga! ;)

2012-06-23 @ 15:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0