Onsdag

God dagens mina underbara<3 jag har vaknat ned glädje i hjärtat idag. Det kändes som så underbart dag redan då jag blev väckt av min roms kompis och det vart det. Jag åkte till stan och tog en frukost/ lunch och det blev genast super bra och jag blev på köpings humor. Jag såg nämligen en fantastisk jacka så jag ville återvända ditt idag för att se om jag tänkte rätt igår eller blev jag bara lyrisk efter det fantastiska atmosfären i Sturegallerian:-)
Det var rätt och jag äger nu, håll i er : en brun någonting skin jacka:-))
Jag som tycker att brun är inte min färg och att det kan man ha då man är gammalt och ska inte synas mycket som man gör med svart.
Jag åt gott och jag köpte någonting som jag har letat i fyra år nu och nu är jag på väg till tandläkaren:-)
Den sista håller jag med att det är ingen roligt men det måste göras också.
Ha en fantastisk dag och vi hörs senare

Nya naglar<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0