Stockholm

Stella hade skolavslutning och jag var hemma för att vara med mi. Älskade dotter. Jag kom till Stockholm igårkväll och idag känner jag mig jätte trött men jag vet inte varför. Det kan vara allergien eller bara att jag hann inte sova som man ska. Jag sov men sov kanske för lite även om det var 8 timmar. Nu ska jag till stan för att äta för att jag dör av hunger. Jag väntar på busen just nu men efter maten ska jag till jobbet. Stella ska till Göteborg för att hon ska på Konfirmation. Jag har jätte fint dag idag på jobbet och kan knappt vänta att det ska börja och att träffa mina nya kolleger.
Nu ska jag önska er en fantastisk dag idag och ta hand om er och sprid lite glädje och smilisar runt omkring er<3

Bilder :

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0