Torsdag

Morning<3
Sovit gott? Det har jag dem timmarna jag sov. Det var tufft att somna men då jag hade somnat så sov jag gott. Gårdagen avslutades med middag för en på nya gallerian Mood. Där kan man sitta ensamt utan att det syns så jätte mycket. Det var bra mat i också så jag var nöjd med min dag och natt.

Idag vaknar man till en strålande vackert sol som värmer också. Väntar på bussen som är som vanligt sen!!! Tycker att man ska planera två timmars resa som få ta 10 minuter här i Stockholm. Det blir så jätte förvirrande. Ny ska jag på Arlanda och ta mig en dubbelt espresso. Jag kan inte vakna annars. Jag har köpt min frukost igår natt så jag behöver bara kaffet:-)))
Idag ska jag till min favorit land<3
Ha en fantastisk underbart dag mina älskade läsare.
Här få nu en liten bild av det lila söta pistoler som jag köpte:-))

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0