Vad hände?

Igår var jag hos Kremi och när jag vaknade åkte jag till stan och åt frukost. Sen satt jag mig i Kungsträdgården och åt glass. Efter det runde jag till Kremi och for tillbaka ditt för att jag kände mig ensam på stan. Efter det var jag och fixade mina naglar och sen åt jag middag. Då jag kom hem och la mig jag dov kanske 3-4 timmar och sen så vaknade jag. Efter det jag kunde inte ens stänga mina ögon. Jag låg i sängen tills kl. 07.30 och sen gick jag upp för art göra mig klart för jobbet. Jag känner att marken under mig gungar. Hur ska man kunna jobba idag? Kan man ens jobba när man mår så där?
Jag vet inte vad som hände, jag var jätte förväntansfull och kunde knappt vänta tills idag så allt detta måste ha påverkat, eller?
Nu är jag på väg och kan knappt se framför mig. Mina ögon svider! Vad ska jag göra?
Hursomhelst vill jag önska er en fantastisk lördag och ta hand om er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0