Doktor igen

Ja,vår doktor kom inte så det betyder att han förväntas att komma idag. Jag är lika nervös idag så det underlättar inte saken. Igår hade jag en underbart dag faktiskt. Efter att doktorn kom inte åkte vi hem tidigt och då ringde jag min kusin för att se av hon gör om vi kan ses eller nåt och medan vi pratade så kommer vi på banan träning. 10 min senare hittar hon min älskling Yoga 5 min från mig. Vad gör jag?: Jag packade väskan och gick när. Det var en fantastisk lokal, helt nytt och väldigt mysig. Det var som min födelsedag. Jag var så lyckligt att jag ville bara skratta hela tiden. Läran var också bra, men det som jag tyckte inte om var att det var inte så varmt som jag är van vid. Jag tror att i USA så hade dem 45-47 grader. Antigen det eller att det var mera fuktigt i luften så att det upplevdes som extra varmt. Vi kan säga så här: då jag var klar med Yogan där var hela min klädsel genomblöt och det rann svett rakt igenom, handdukarna(2) var så blötta att man kunde fylla en hink med svetten. Då jag var klart här var min shorts fuktiga och handdukarna torra:(
Hmmmm hur ska man säga det till de? Jag vill säga det för att gör det extra hot och bättre för alla men jag tror inte att de kommer att förstå det för att nu är dem redan vanns vid det torra och kyliga. Ja, kanske inte så kyligt men ni förstår nu. Sen så blev det en sallad och i sängen kl 21.30. Jag hade mardrömmar hela natten och jag är enormt uppsvullen runt ögonen idag så att jag knappt ha dem öppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0