Every day!

Vad är det för fel på mig, jag vaknar varje morgon vid 06.40 och är jätte pigg. Jag vill sova och vila men klockan i kroppen tillåter inte det. Jag ska behöva sova ordentligt de här dagarna för att från måndag så börjar det mitt nya liv och jag kommer inte att ha en endaste lugn moment.

Man kan inte tvinga sig till att sova så jag ska gå upp och göra Stella sällskap tills hon har åkt till skolan. Igår bakade jag tårta som vi ska ha ikväll. Jag ska nämligen fira min födelsedag ikväll för att jag kommer inte att vara här på den. Jag ska laga mat och spendera Quality time with my family. Jag kommer att sakna de enorm så jag vill vara med de så mycket det går. Jag kommer att uppdatera mera under dagen för att ni måste få se min tårta som jag bakade:-)

Lite bilder från min resa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0