I want to be a Billionaire!

Yes I do!
Känns riktigt bra i munnen när man uttalar det, eller hur. Jag har läst och efter det tog jag en väl förtjänad promenad till det nyaste Gallerian som de har öppnad bak i NK. Det är jätte fint och har jätte mysiga restauranger samt små kaféer. Priserna var lika vackra som platsen. Jag tänkte ta mig ett glas vin men det känns lite ensamt att sitta och dricka själv:(
Vart än jag vände mig luktade det jätte gott och fräsch mat som fyllde min sinne med lukter och önskningar att äta där och där och där och där och äta upp allt.
Jag längtar tills jag ska jobba! Nää verkligen!

Båda bilderna är från entréerna från den nya Gallerian. Den skärmen är på taket på ena sidan Gallerian:)) Tycker om kvinnan:)


Kommentarer
Postat av: jenny

Tack så jätte mycket! Hoppas du haft en riktig bra helg :)

2012-04-01 @ 23:28:04
URL: http://rockoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0