Måndag

Måndag idag och jag har sov morgon. Det passade perfekt för att jag är jätte sjuk. Jag vaknade tidigt och for till träningen men de tillåt mig inte att träna för att de sa att det kan påverka mitt hjärta. Jag funderade ett tag och sen åkte jag hem. Jag är jätte besviken på mig.
Igår jag och Stella hade det super bra igen. Jag väckte henne och vi drog till stan. Vi for till Gallerian och åt Croissant och sen åt vi lite fika efteråt. Vi stannade där för att Stella ville se lite runt affärerna. Hon köpte sig en jätte fint skinnjacka och några små saker. Vi åt Italiensk glass som jag och hon älskar och sen så tog vi en promenad bredvid vattnet i solen. Sen åt vi antipasti i Nobis och hon älskade det, precis som jag trodde och hopades. Vi samlade bagaget och åkte till Arlanda med Expressen för tåget gick inte först om en timma, jag vet inte varför. Då jag kom hem och la mig kände jag mig jätte sjuk och jag kunde gissa att jag skulle känna mig så här idag.
Nu ska jag göra mig klart för att vi ska prova uniformer idag. Det blir det roligaste dagen i skolan någonsin! Jag är så förväntansfull att jag saknar ord.
Nu mot Arlanda!

Bilder på min vackra dotter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0