Me and my lovely one<3

Good morning world. Gårdagen var fantastisk och jag och Stella hade det underbart. Vi började dagen inte riktigt som jag hade tänkt mig men det fixade sig ändå. Stella fick inte träna Yoga för att hon är alldeles för ung. Jag tränade och det gick inte så bra för mig för att jag var jätte yr hela träningen för att jag är lite förkyld. Vi fixade oss och drog till stan. Vi åkte till Sture gallerian och åt Croissant med choklad och drack goda drinkar. Sen vi tittade i affärerna tills den blev dags för middag. Kremi kom och vi hade en underbart och roligt middag på East. Det var min överraskning till Stella för att jag vet att hon älskar sushi och jag tycker att där har de det bästa sushi. Efter det tog vi Stella till Aqui jag tror det hette, de har det bästa Cataliana: Spansk dessert som var ännu godare inatt. Vi stannade där för att de glömde om Stella och de kastade inte oss ut efter att det blev bar. Vi hade det jätte roligt och skrattade hela kvällen.
Nu känner jag mig riktigt dåligt i halsen och i näsan så jag hoppar över Yogan idag och ska vara med Stella istället. Jag ska väcka henne snart så att vi kan starta våran dag. Solen lyser för fullt och det känns som om idag kommer det att var ännu bättre dag. Puss på er alla där:
Lite bilder från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0