Trött

God morgon alla vakna själar:)
Jag är vaken sen igår och är på skolan.
Jag sov på Sky City och sov bara eller högst en time. Det är extremt svårt att vakna efter en time sömn, fixa sig och att se pigg och fräsch ut. Det var svårt och är fortfarande det. Jag tog en uppiggande dricka och en extremt stark espresso som hållet än men jag känner att de är på väg ut ur kroppen. Nu ska vi ta lunch och sen ska vi fortsätta. Jag är inte nervös eller oroligt för att jag är inte själv som känner mig så idag. Jag ska försöka att träna idag också men bara om jag hinner före kl16.00 annars ska jag låta det vara för att jag är döds trött.
Igår fyllde min älskade mamma år och jag var inte ned henne. Det kändes inte så bra. Jag försökte tänka att jag ska göra någonting annorlunda och kan koppla det till hennes födelsedag som jag kommer att vara stolt över och kunna säga: det hände då mammsen fyllde år:))
Jag älskar dig mammsen av hela mitt hjärta ;)) Grattis en än gång till din födelsedag <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0