Underbart

På skolan var det super roligt idag. Vi träffade Tullens hund och de låt en av oss att ha narkotika på sig för att vi skulle se om hunden reagerade. Vi var 20 personer och hunden kom mot oss. Han nosade på alla och då han kom till tjejen så satt han sig när och tittade mot henne. Det var fantastisk att se det. Sen så medan vi var där så nosade han på andra som kom med flyget. Medan vi var sär så kom en band och små tjejerna skrek som galna. Jag tog några kort men jag känner ingen sådant band.
Jag ska försöka att lada videon jag tog idag på hunden om det går inte så kan ni se bilderna på banden som kom:)))


Kommentarer
Postat av: Z

Ser ut som popgruppen Jedward från Irland. De var med i Eurovision Song Contest 2011 med låten "Lipstick". :)

2012-03-22 @ 00:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0