Va??????

Kl 04.50 vaknade jag som jag skulle för att ta min bestämda taxi ner till Kalax Flygplats. Jag skyndade mig och sprang hela vägen upp för att sen sitta och vänta i 20 minuter i den kalla buss hållplatsen. Efter att jag började frysa rejält ringde jag taxin för att kolla vad som händer. Hon säger att jag har ingen bokad resa idag men att hos skickar en bil på en gång. Då taxin kom kolade jag upp det väldigt störande info och inser att hon som bokade resan från AF har bokad fel dag. Istället för måndag kl 05.55 hade hon bokad onsdag 05.55 och resten av resan var också bokad för onsdag. Gissa om jag är jätte arg just nu!!!!
Jag är på Kalax och väntar att AF resor ska öppna så att de kan fixa det de orsak mig. Jag är skäms så mycket att jag måste komma sent till skolan att jag vet inte exakt hur jag ska hantera det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0