Yoga

Idag började jag med att ta tunnelbanan till Yogan. Jag var så jätte trött att jag behövde nypa mig för att tjäna om jag lever. Jag trodde att det skulle gå jätte dåligt med yogan men det gick jätte bra faktiskt.
Igår efter maten blev det utgång och då träffade jag mina underbara kusiner. Vi hade en otroligt lyckad kväll. Det var rosa Champagne och massor med kramar och pussar. Det var en efterlängtad kväll med just bege de. Det händer inte ofta och därför så är jag otroligt glad att det hände nu. Alla spontana saker blir det bästa.
Stockholm är varmt idag och solen lyser så jag ska ta en lång promenad i det härliga väder.
Ha en fantastisk dag mina kära läsare och försök att spendera lite extra tid med era kära och nära ute i solen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0