In cousin house<3

Morning <3
Idag är det Valborg och jag är hos älskade kusin och just nu är vi ute och solar och dricker kaffe:-)
Det är jätte vackert väder och alla är ute ur hussarna. Jag ska börja plugga snart för att jag vill gå och lägga mig tidigt idag. Man har ingen lust att plugga just idag men jag måste göra det. Igår kväll bar vi och såg Valborgs elden i Mälarhöjden och sen hade dem fyrverkeri som var jätte finna. Det var jätte trevligt. Vi var hos Kremi med Marin och familjerna och hade en jätte bra kväll med musik och skratt och bra sällskap.
Nu ska jag önska er en trevligt fortsättning på Valborg och vi hörs lite senare<3


Kommentarer
Postat av: Kremi

<3<3<3

2012-05-02 @ 07:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0