Min älskade Stella<3

Stella är så otroligt duktigt. Dagen började med att Stella skickade till mig detta fantastiska intervju. Det är nämligen så att hon kommer att simma i Finland nu i helgen och dem har intervjuat henne just om detta. Jag kan inte vara mera stolt mamma än jag är just nu. Hon har tränat jätte hård nu och därför förväntas vi bra placering nu i Finland.
Jag ska vänta med spänning för att vad som ska hända i Finland. Jag önskar de lycka till och jag vet att de alla kommer att simma bättre än någonsin.
Jag mår as dåligt för att min allergi gör så att jag känner mig jätte trött och mina ögon är jätte känsliga mot allt: sol, vind, tv....
Jag ska nu försöka att villa lite och jag kommer att uppdatera lie senare med lite mera info om mina stunder av att göra ingenting:-)
Här kan n logga in och läsa om min älskade dotter Stella<3<3<3
http://mobil.pitea-tidningen.se/Default.aspx?id=6933609&p=sport


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0