Morning:-)

Solen är uppe och det känns verkligen varmt i luften så jag kan förvänta mig ett varmt och tungt dag för mig som måste gömma sig inne. Jag sov hos Kremi och nu är jag på väg till stan för att fixa lite saker som jag behöver och ska äta frukost. Jag tänkte att jag vill köpa min frukost och lägga mig eller sätta mig ner i solen och sola lite. Vi ska se hur det blir. Jag ska åka ikväll så det blir bara bättre. Jag har en sådant stort förväntan och längtan att åka att jag tror det var väldigt länge sen som jag kände det.

Man känner sig gladare också ut av alla lätt klädda människor som sprider sommar känslan. Tråkigaste med det är att jag har inga sommar kläder här.

Nu vill jag önska er en fantastisk soligt dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0