Söndag?

Söndag jag trodde att det var lördag. Efter att min mormor har hamnat på Akuten så flyger dagarna eller så tappar jag bort dem.
Det var lugn lördag för mig. Jag var och åt i en liten men super trevligt restaurang bredvid mig. Dem har det bästa Tequila. Maten var också jätte gott. Jag åt Marulk och desserten var rabarber kompott med rabarber sorbet. Jag rekommenderar stark den restaurang om man vill äta gott och lång från Stureplan. Den heter El Diablo.
Efter det så gick jag hem och somnade framför datorn.
Idag startade jag dagen med Yoga och nu är jag på väg till Kremi för att ta en lång promenad i den härliga solen<3
Till alla er underbara läsare vill önska er fantastisk söndag och ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0