Tävling

Stort tävling i Finland för min älskade dotter. Jag håller tummarna och önskar henne stort lycka idag och vill att hon slår sin eget rekord.
Idag är jag lycklig. Det är fint väder och jag har köpat lite så jag är på en strolande humor. Just nu sitter jag och dricker espresso i solen och njuter ut av min lediga dagar. Alla är glada och man ser att alla njuter av solen och dem varma dagar även här. Sommaren är sessång som binder alla glada tankar och tar mänskligheten närmare varandra. Alla försöker att utvika ledsna tankar och problemer så alla försöker att vara lyckligare än lyckligaste.
Lördag.... en veldigt vakert dag så nu ska jag ta och äta någonting och sedan bara fortsätta att njuta av värmen.
Till alla er önskar jag er en fantastisk fortsättning på lördagen och hoppas att ni kommer att ha lika kul som jag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0