Uniform<3

Idag har jag på mig min uniform som jag ska stolt ha dem resterande året i mitt liv. Jag vaknade i tid och förberedde mig normalt då min hår band gick sönder och jag upptäckte att jag hade ingen annan. Då blev det panik och allt gick baklänges. Jag ändrade frisyr och jag ändrade kläder och jag blev sen för min frukost och min buss. Det blev väldigt stressigt och varmt tills jag kom fram till tåget sprang jag hela vägen och då sitter jag just nu dyn blött i tåget och vet inte hur jag ska ta mig till skolan utan att jag lämnar blötta av svett fläckar.
Förresten vi är med uniformens för att jag klarade final test och vi ska få vår vingar idag. Vi ska ha skolan i förmiddag och sen ceremoni på eftermiddag ( och jag är blött i svett)
Jag hoppas verkligen att allt blir bra igen. Jag hann inte med kaffe och frukost så jag kommer att var p si så där humor idag:(
Jag vill önska er en fantastisk dag alla mina älskade läsare.
Ta hand om er<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0