Var är solen?

Vad gör ni god folk? Jag har det bra ! Det är slut med solen och jag vet att i Sverige är det super bra, eller hur?
Har jag fel?
Jag har försökt att fixa lite saker men jag har inte fixat det för att jag har bara motstånd framför mig.
Vad händer varför alltid detta?
Jag ska försöka att ta mig när till stranden även om det är inte bra väder. Att sitta där och titta med ett kaffe kopp är mera än att sitta och titta på fyra väggar.
Jag hade en fantastisk dag igår med sol och gott mat samt med att jag sol brände mig första dagen förstås. Det har börjat bli obligatorisk så jag börja vänja mig med det hahaha. Vad ska ni göra idag?
Varför skriver ni aldrig kommentarer då ni läser min blogg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0