Vingar<3<3<3

Igår var dagen då man fick sina "alldeles ägna vingar"( tummelisa)
Ceremonin gick jätte bra och alla var glada och lyckliga vackra och med uniformer. Allt var perfekt tills jag ringde till mamma för att berätta att jag har fått mina vingar då jag hörde att mamma grät. Mormor är jätte dåligt och det är hennes sista dagar. Jag kunde inte håla tårarna inne.
Jag åkte till stan och för att jag ska inte sitta själv och gråta for jag på Yoga för att få tankarna någon annan stans. Det hjälpte ett tag sen så kom dem tillbaka.
Jag åt och åkte till Arlanda för att möta min mamma. Vi sov på Arlanda Radisson. Vi kunde sova en- två timmar, om ens det. På morgonen checkade vi in väskan och satt för en lång frukost. Mina kusiner kom också och satt med oss, sen så vinkade jag tills dem försvann sakta in i mängden.
Jag återvände tillbaka och sov några timmar till.
Jag såg deras flyg från fönstret medan jag sakta somnade.
Idag har jag fått mig viktigaste badge och då köpte jag min Expressens månads kort. Nu blir det 20 min till Arlanda istället för 2 timmar. Det så värd det att jag kan inte riktigt förklara det.
Nu ska jag hem och läsa, läsa, läsa tills jag somnar. Jag vill håla mig sysselsatt så att jag ska slippa tänka på mormor och mamma och allt detta som få mig att må jätte dåligt.
Jag önskar er en fantastisk dag mina kära läsare.
Ta hand om er och fundera vad är det som gör är mest lyckliga och se till att göra det!!!



 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0