09.11.2012

Hahaha jag måste ha varit jätte trött igår för att jag skrev fel datum och det känns som om att jag kunde inte ha tänkt. Jag vet inte vad jag skrev igår men jag skrattade högt idag då jag läste om det. Jag kan inte gå in och radera den otroligt konstigaste inlägget för att jag använder min telefon och man kan ta bord den genom en dator. Jag kunde inte sova inatt. Jag vaknade bara efter 5 timmar och jag ser inte klokt just nu. Har tänkt på flickan Anna som försvann igår och som blev uppfunnen på morgonen, vilken natt det måste ha varit för hennes föräldrar. Jag kan inte föreställa mig hur svårt det måste ha varit då polisen kring midnatt hade get uttalande om att de trodde att någonting förfärligt hade händ henne för att hon nu hade varit borta för länge. Otroligt bra jobbat av Svenska folket och försvunna människor organisationen. Otroligt. Bra jobbat. Det behövs flera starka som den kvinnan som drog ner mössan på den postudda pojke!!! Bra !!!!

Nu ska jag i duschen hörs sen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0