12 Nov 2012

Goddagens mina läsare. Jag har sovit bara 4 timmar och gick upp fast jag behövde inte det och jag hade möjligheten att få sova hur mycket jag ville. Jag har en så underbart mysigt rum och sängen är super bekvämt men ändå så var jag uppe kl 08.30.
Vi kom ganska sent igår och så blev det 16 timmar så man var helt slut jag somnade nästan direkt men jag behövde mera sömn. Kanske för att det var tomt i sängen som jag kunde inte sova.......vem vet...,

Just nu har jag fri dag och jag njuter av den trevliga Göteborg. Jag sitter i en mysigt café dricker min late och njuter av mina ny köpta Macarones. Tittar på människorna: förälskade, varma, kalla, ensamma och sådana som mig helt slut och bara hänger för att de orkar inte ens tycka synd om de själva längre att de är ensamma!!!

Oj det var riktigt personligt där. Jag ska hänga här ett tag och sen ska jag tillbaka till hotellet för att det tar en halv timme promenad ditt. Försökte att gå runt affärerna men humöret var lite trött så ingenting skulle sitta rätt så jag klarade inte ens till omklädningsrummet så jag bestämde mig att inte då tvinga mig runt affärerna och ska bara njuta av att titta på folk.
Det måste ha varit den längsta mening som jag har skrivit på länge.

Pöss alla fantastiska människor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilka fina bilder, bra fotat! :)
bra skrivet! :)
Kommentera gärna på min blogg vad du tycker om nya designen, allas åsikter är viktiga :) Ha en superbra dag! Kram

2012-11-12 @ 18:19:36
Postat av: louise

Oj vilka fina bilder, bra fotat! :)
bra skrivet! :)
Kommentera gärna på min blogg vad du tycker om nya designen, allas åsikter är viktiga :) Ha en superbra dag! Kram

2012-11-12 @ 18:20:12
URL: http://louise.blogg.se
Postat av: S

Vad mysigt. Göteborg är supertrevligt och en god fika är ju aldrig fel. Kul att titta på folk.

2012-11-13 @ 21:12:13
URL: http://baseballwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0