13 Nov 2012

Oj det blev så sent men jag kom till hotellet bara för ett tag sen. Nu är man klart med den och ikväll så blev man en av dem blå:-))
Jag klarade sista provningen och är jätte stolt över det. Nu kan jag andas för att utmaning nummer två är avklarat. Jag ska vila mig nu en vecka och sen så börjar spelet på alvar.

Jag och min klass kompis firade det med att vi var på "heaven 23" och njut av Göteborg från övan. Det är fantastisk och jag är ledsen att jag måste lämna denna plats imorgon men jag kommer tillbaka snart igen så man ska inte gråta för det. Hahaha ja ja ni förstår.
Snart ska jag se allt det jag vill se och spendera min tid med att njuta av att vara med Stella och krama henne tills hon springer från mig!
Saknar den lilla söta flickan. Jag älskar henne så mycket att jag vet inte hur man ska ens säga det.

Nu ska jag njuta av resten av kvällen på min set och vi hörs imorgon.
Visst skulle det vara fantastisk att fira det med någon man älskar eller trivs med ........

Det är nämligen ingenting som skulle hända mig! What ever!
Sweet dreams<3

Ha det gött och vi hörs imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0