Allahelgonensdag

Jag glömde att vissa er bilder från den dagen. Det var otroligt vackert om man få säga så om en kyrkogård. Jag blev överraskat vilja parakllisar och enorma familj gravar dem hade. Jag har sett såna bara på filmer. Jag såg en av förre detta prinsars grav Bernadottes. Alltså det var som i en fantasi värld och som om allt där var fixat för en Dracula film eller nåt. Jag ska återvända en dag där för att jag vill se alla de enorma gravar.
Konstigt men jag önskar mig en sådant monument( paraklis) åt mig. Jag kan starta en sådant så att jag och min familj ska ha en plats på jorden då vi kan vara för alltid tillsammans efter våran död. Tufft att prata så men man ska dö en dag och det är ett faktum. Jag vill för min familj och jag om vi kunde slipa (döden) men tyvärr så känner jag ingen magister som är så extremt duktigt:-) Vi har inga anhöriga som villar här så det var därför jag tänkte att man kan starta så.
Åh det var inte så trevligt inlägg. Men jag kan bara skratta åt det just nu.
Det var bara en tanke, man försöker alltid vara 10 steg förre allt och alla så inte undra att man tänker så, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0