Ensamt

Jag sitter och äter på min favorit plats och jag njuter av vädret genom de enorma fönstren. Det snöar och här inne är det varm, värme ljus som ger en svag rörligt sken. Musiken är låg och underbar- instrumental.
Jag njuter till 100%.
Jag hann göra allt som jag skulle med en undantag: hann inte att träna:(
Jag hoppades att jag skulle hinna men jag måste vara den största tidsoptimisten sim existerar. Bikinierna är packade och väskan är vid dörren så nu är det bara att kunna somna så att man kan vara pigg och klara av dagen imorgon.
Jag älskar mitt liv just nu vill inte bita det med ingen:-)

Nu ska jag äta. Ha en trevligt fortsatt kväll alla underbara läsare:-)

Se vad jag fick av min älskade dotter:
Vi hade en liten jul mysa hemma före jag åkte och hon hade det med sig för mig<3
Jag älskar dig mitt allt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0