Måndag

Glad måndag till alla underbara människor. Dagen startade fantastisk så nu ska jag bara låta det fortsätta att flytta som det gör.

Jag här haft en fantastisk helg, men saknad de hemma och faktiskt känd mig lite ensamt i denna alla helgonens dag/ helg.
Jag var på Halloween fest samt besökt lite kyrkogårdar här i Stockholm och pluggat faktiskt hela helg.
Fredag efter skolan jag och en klass kompis åt på den nya Clarion hotellet vid Arlanda för att vi var bjudna på öppningen så det var jätte trevligt att mingla bland flygpersonal. Det var roligt.
Efter det var jag hos min kusin och haft fest. Det var super kull. Det fanns allt man kunde önska sig för en lyckats kväll samt att jag stannade lite extra för att hon hade verkligen fixat fantastisk där hemma samt att alla vi hade klädd ut oss.
Det var en bra avslutning på fredagen, eller hur?

Lite bilder :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0