007

Filmen var super bra. Jag älskar han och jag tycker att han är en av dem bästa Bond genom tiden. Just den Bond var lite ledsen men jag förstår att man måste gå vidare med storyn.
Vi hade en jätte trevligt middag före filmen. Den var på min favo plats och det fantastiska med det är att det är mörk med värme ljus samt bara fönstren även på taket så det regnar ovan och på sidan om oss. Ute har dem hängt röda svaga ljus som ger en fantastisk mysigt nians över hela matplatsen. Där kan man verkligen vara anonymt och även ensam, de bryr sig inte som på andra ställena. Bara maten har blivit mindre med två hela bitar fisk men man kan kanske kompensera med andra saker. Det är platsen och atmosfären som jag far ditt för.

Ok nu blev det lång tråkigt romans här. Hihihi
Nu ska jag ta och ringa min kompis så vi hörs lite senare.
Ha en fantastisk Tisdag mina vänner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0