14 oktober 2012

Hur ska man kunna beskriva det på ett bättre set än:
Jag är ledsen:(
Jag saknar redan Stella och alla där!


Nu sitter jag på Expressen mot verkligheten och god känslan låter mig inte att slappna av och förbereda mig för imorgon. Jag tänker bara och mitt hjärta är sönder sliten. Förstår inte hur kan man lyckas att åka med sönder hjärta och det för att andra tyckte att det var passande att få göra så!!! Nästa gång ska jag inte säga när jag åker så att jag kan åka utan att behöva lämna hemma gråtande och med förstörda nerver samt med förstörd dag!!!
Idag såg jag människor som förespråkar att de är NÅGON att böja sig när och som att det var i sin hemland söka efter( stenar ) någonting att ta i handen för att kasta på någon som en gång värmde denna hjärta. Det var att se en vilde tillbaka i djungeln. Som sagd : man kan ändra sin utsidan men insidan stannar det samma!!!!
Så mycket att ha blivit bättre människa.
Juste det kommer aldrig att ske, keep dreaming!!!!
Nu ska jag av och måste stressa lite för att jag ska träffa mina klass kompisar före starten imorgon. Älskar er mina trogna läsare:-))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0