En vecka

Det blir exakt en vecka tills jag ska börja på nya skolan för det nya jobbet. Jag vet inte hur jag känner, jag är jätte nyfiken och glad med massor av förväntan, alldeles för många känslor:-)
Jag vill ta Stella med mig men hon måste på skolan:(
Min dröm just nu är att ha en fantastisk söt lägenhet i centrum av Stockholm och ha min dröm jobb (den jag har just nu) och ha Stella i en av de bästa skolorna som erbjuder henne en fantastisk stark och gällande i hela världen utbildning. Det skulle vara drömmen som blev sann. Hoppas att mirakel händer än och att det kommer att hända med mig också.

Dagen var ganska givande men det var små saker som blev fixat och jag behöver två tre veckor till för att fixa det jag hann inte, tyvärr.
Just nu håller jag på att dra sönder min mun från gäspningar så jag ska önska er en fantastisk tisdag och vi hörs lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0